Nie bądź ofiarą marketingu szeptanego

 

Ile razy zdarzyło Ci się, że chciałeś/aś zamówić konkretną usługę w danej firmie, ale kontakt z nią był utrudniony? Telefonu nikt nie odbierał, na Facebooku nikt nie odpisywał, a firmowego e-maila nie udało się znaleźć. Osobiście nie raz byłem w takiej sytuacji i traciłem sporo czasu oraz nerwów. Traciła również na tym firma w której chciałem zamówić usługę. I tak naprawdę to ona jest najbardziej stratna w tym przypadku. Marketing szeptany w obecnych czasach odgrywa naprawdę dużą rolę - jedna niezadowolona osoba poinformuje kilka innych o takim zdarzeniu, a te z kolei przekażą taką informację dalej. W ten sposób pewna grupa klientów może zrazić się do danej firmy, a winę za to ponosi przecież tylko jeden nieodebrany telefon czy brak odpowiedzi na wiadomość na Facebooku. Szkoda by było w ten sposób tracić dobre imię przedsiębiorstwa, na które często pracuje się długimi latami, prawda?

 

Jak to rozwiązać?

 

Takich problemów nie doświadczają firmy korzystające z usługi Microsoft Bookings. Jest to narzędzie, które wspiera przedsiębiorców oraz właścicieli firm w zarządzaniu rezerwacjami, a klientom zdecydowanie ułatwia ich dokonywanie. Najlepsze w tym jest to, żeby efektywnie wykorzystać funkcje Microsoft Bookings, nie musisz poświęcać tak wiele czasu. Wystarczy, że w zakładce Informacje służbowe wprowadzisz wszystkie potrzebne dane dotyczące Twojej firmy. Poczynając od nazwy, adresu, przez dane kontaktowe, godziny otwarcia, stronę internetową, a kończąc na logo. W razie ewentualnych zmian, możesz zawsze zaktualizować informacje. W usłudze jest także zakładka Pracownicy, w której możesz umieścić dane kontaktowe i informacje o Twoich współpracownikach. Dzięki temu będą zawsze informowani o tym, jeśli klient umówi spotkanie


Czy coś jeszcze?


Dodatkowo możesz umieścić oferowane usługi przez Twoją firmę i zamieścić do nich konkretny opis, aby lepiej poinformować klientów czego one dotyczą. Możesz również zamieścić przewidywany czas trwania usługi oraz jej cenę. Jednak najważniejszą zaletą Microsoft Bookings jest zaoszczędzony czas. Teraz pracownicy nie będą musieli odbierać każdego telefonu od klienta, szukać dogodnego terminu, tłumaczyć czego dotyczy dana usługa, a także umawiać spotkań. Tak naprawdę wszystko będzie działo się automatycznie. Zyskują na tym i pracownicy, którzy zaoszczędzony czas mogą przeznaczyć na realizację innych zadań, ale i klienci, którzy będą czuć się komfortowo. Już nie będzie miała znaczenia godzina w której będą chcieli zarezerwować usługę, bo będą mogli to zrobić w dowolnej chwili. A co więcej, zrobią to z poziomu Facebooka, ponieważ możesz dodać przycisk rezerwacji na swoim fanpage’u. Zarówno pracownik, jak i klient otrzymają powiadomienie o zbliżającym się spotkaniu, co obniża ryzyko odwołania wizyty. A to wszystko dzięki usłudze Microsoft Bookings, która znajduje się w podstawowym pakiecie Microsoft 365. Myślisz, że warto ją wykorzystać?  

%}