Office 365 Business Premium

Zawsze masz najnowsze wersje znanych aplikacji pakietu Office, niezależnie od używanego urządzenia — komputera PC/Mac, tabletu lub telefonu.

Przechowuj, synchronizuj i udostępniaj pliki w trybie online, aby były zawsze aktualne. Ponadto możesz edytować dokumenty razem z innymi osobami w czasie rzeczywistym.

Parametry subskrypcji

Maksymalna ilość licencji: 300

Najnowszy pakiet MS Office 2016 do zainstalowania na Twoich urządzeniach 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (iPad, z systemem Windows lub Android) i 5 telefonach, w obrębie jednego użytkownika zawierający:

Outlook
Outlook
Word
Word
Excel
Excel
Powerpoint
Powerpoint
Publisher*
Publisher*
Onedrive dla Firm
Onedrive dla Firm
Access*
Access*
Onenote
Onenote
Skype dla Firm**
Skype dla Firm**

* tylko komputery PC

Aplikacje Office w wersji Online:

  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • OneNote

Usługi:

  • Exchange Online (Plan 1)
  • Skype for Business (Plan 2)
  • Sharepoint Online (Plan 1)
  • Yammer Enterprise
  • To-Do (Plan 1)
  • OneDrive for Business (Plan 1)
  • Flow
  • Forms (Plan E1)
  • Graph API
  • Planner
  • PowerApps
  • Sway
  • Teams
  • Delve
  • Office 365 Groups
  • Bookings
  • Outlook Customer Manager
  • StaffHub
  • MileIQ

Subskrypcja Office 365 Business Premium - usługi online

1. Aplikacje Office Online

Twórz i edytuj dokumenty programów Word, OneNote, PowerPoint i Excel z poziomu przeglądarki.

2. Poczta email i kalendarze

Korzystaj z poczty e-mail klasy biznesowej w rozbudowanym i znajomym interfejsie programu Outlook, do którego możesz uzyskiwać dostęp z komputera lub w przeglądarce internetowej. Skrzynka pocztowa ma pojemność 50 GB na użytkownika i umożliwia wysyłanie załączników o rozmiarze do 150 MB.

3. Przechowywanie i udostępnianie plików

Usługa OneDrive dla Firm zapewnia każdemu użytkownikowi osobisty magazyn w chmurze o pojemności 1 TB — dostępny z dowolnego miejsca. Łatwo udostępniaj dokumenty innym osobom w organizacji i spoza niej oraz określaj, kto może wyświetlać i edytować poszczególne pliki.

4. Konferencje Online

Skype dla Firm organizuj spotkania online z zawartością audio i wideo, korzystając z udostępniania ekranu i konferencji wideo w jakości HD dostępnych po jednym kliknięciu.

5. Wiadomości błyskawiczne i łączność programu Skype dla Firm

Komunikuj się za pomocą wiadomości, połączeń głosowych i wideo, a także informuj o swojej dostępności za pomocą statusu online. Przekazuj użytkownikom programu Skype informacje o obecności, wysyłaj im wiadomości i korzystaj z połączeń audio.

6. Centrum pracy zespołowej

Czas na pełną łączność w zespołach dzięki aplikacji Microsoft Teams w usłudze Office 365, gdzie w jednym miejscu dostępne są czat, zawartość, kontakty i narzędzia, więc zespoły mają w zasięgu ręki wszystko, co jest im potrzebne.

7. Firmowa sieć społecznościowa

Oprogramowanie do współpracy i aplikacje biznesowe Yammer umożliwiają pracownikom nawiązywanie kontaktów z odpowiednimi osobami, udostępnianie informacji w zespołach i organizowanie projektów tak, aby można je było szybciej realizować.

8. Witryny zespołu

Sharepoint Online to podstawowy magazyn 1 TB oraz 500 MB miejsca do magazynowania dla każdego użytkownika zapewniają łatwy dostęp do dokumentów oraz możliwość ich udostępniania.

9. Zarządzanie pracą

Usługa Planner ułatwia Twojemu zespołowi tworzenie nowych planów, organizowanie i przypisywanie zadań, udostępnianie plików, prowadzenie rozmów o wykonywanych czynnościach oraz informowanie o postępach w pracy.

10. Profesjonalne opowiadanie historii w formacie cyfrowym

Za pomocą aplikacji Sway, nowości w usłudze Office 365, możesz łatwo tworzyć atrakcyjne, interakcyjne raporty, prezentacje, biuletyny, szkolenia i inną zawartość internetową — bezpośrednio na telefonie, tablecie lub w przeglądarce. Swaye można łatwo udostępniać. Wyglądają one świetnie na dowolnym ekranie.

11. Inteligentne wyszukiwanie i odnajdywanie

Uwolnij kreatywność w organizacji, stosując wyszukiwanie w całej usłudze Office 365 na podstawie spersonalizowanych analiz. Odnajduj zawartość i wiedzę za pomocą z programu Microsoft Graph, korzystając ze wzorców współpracy i połączeń. Korzystaj z inteligentnego wyszukiwania w wielu środowiskach, w tym w programie SharePoint, aplikacji Delve oraz aplikacjach pakietu Office.

12. Automatyzacja przepływu pracy

Twórz zautomatyzowane przepływy pracy między aplikacjami i usługami w celu uzyskiwania powiadomień, synchronizowania plików, zbierania danych i tak dalej za pomocą narzędzia Microsoft Flow — bez kodowania.

13. Opracowywanie aplikacji mobilnych i aplikacji sieci Web

Szybko twórz i publikuj niestandardowe aplikacje biznesowe dla sieci Web i mobilne za pomocą usługi PowerApps. Wybieraj z szablonów lub zaczynaj od podstaw, aby rozszerzać dane biznesowe — bez kodowania.

14. Planowanie Online

Aplikacja Microsoft Bookings oferuje wygodne i elastyczne funkcje planowania online, ułatwiające klientom planowanie spotkań z przedstawicielami Twojej firmy.

15. CRM dla małych firm

Uzyskaj pełny wgląd w kontakty z poszczególnymi klientami. Śledź zadania i transakcje w trakcie realizacji oraz sprawdzaj przypomnienia, aby utrzymać długofalowe relacje z klientami — a wszystko to bezpośrednio w Twojej skrzynce odbiorczej z dodatkiem Outlook Customer Manager.

16. Zarządzanie dniem roboczym

Zarządzanie dniem roboczym - Aplikacja Microsoft StaffHub została opracowana specjalnie po to, aby umożliwić pracownikom reprezentującym firmę zarządzanie dniem roboczym — zarządzanie harmonogramem, udostępnianie informacji i łączenie się z innymi związanymi z pracą aplikacjami i zasobami.

Korzyści z pracy z nami

1

W sposób zrozumiały i przystępny pomagamy firmom z sektora MŚP osiągać coraz lepsze wyniki przy użyciu nowoczesnych narzędzi i wiedzy zdobytej w wieloletniej praktyce.

2

Pomagamy małym i średnim przedsiębiorstwom osiągnąć sukces i maksymalizować zyski poprzez pokazanie im nowoczesnych narzędzi pracy nowego wymiaru pracy.

Spotkajmy się i porozmawiajmy

Olaf Leśniak \ managing partner

olaf.lesniak@alterity.pl
+48 601 868 221