W toku naszych rozmów z przedstawicielami firmy rozpoznaliśmy potrzebę wdrożenia różnorodnych licencji Microsoft 365, jak i przeszkolenia zespołu z ich zakresu. Celem tych działań było nie tylko zapewnienie dostępu do nowoczesnych narzędzi biurowych, ale również wyposażenie zespołu w umiejętności ich efektywnego wykorzystania.
W firmie POLON-ALFA S.A. zrealizowaliśmy szereg szkoleń z zakresu narzędzi Microsoft, w tym Outlook, To Do, Planner i OneDrive, aby zwiększyć umiejętności pracowników w efektywnym ich wykorzystaniu. Wdrożyliśmy także system ticketowania, zapewniając efektywną organizację zgłoszeń i zapytań. Ponadto, zapewniliśmy firmie i jej pracownikom stałe wsparcie techniczne dotyczące rozwiązań Microsoft, gwarantując bieżącą pomoc i doradztwo
Dzięki wprowadzeniu systemu ticketowania, zgłoszenia i zapytania które przyjdą na skrzynki Polon-Alfa zostają zebrane w jednym miejscu. Usprawni to komunikację oraz pomoże pracownikom w priorytetyzacji ich zadań.
Dedykowane szkolenia z zakresu obsługi narzędzi Microsoft pozwolą idealnie dopasować proponowane rozwiązania do specyfiki pracy każdego członka zespołu. Dzięki temu zwiększona zostanie efektywność wykonywania zadań.
Otoczenie opieką zespołu Polon-Alfa po zakończonym projekcie stało się naszym priorytetem. Pracownicy mogą liczyć na wsparcie techniczne i pomoc naszych ekspertów każdorazowo w przypadku ewentualnych problemów z obsługą narzędzi Microsoftu.
Stanęliśmy przed wyzwaniem wdrożenia usług Microsoft 365, które obejmowało zarówno zakup różnorodnych licencji, jak i organizację szkoleń dla pracowników.
Przeprowadziliśmy szkolenia z posiadanych w firmie narzędzi oraz wdrożyliśmy system ticketowania. Zapewniliśmy także stałe wsparcie techniczne.
Nasze działania pomogły pracownikom w optymalizacji ich pracy oraz podniesieniu kompetencji związanych z obsługą narzędzi cyfrowych.