Następne case study
Rewolucja w kwestii bezpieczeństwa

Wdrożenie i szkolenia z narzędzi Microsoft 365

W firmie przyszedł czas na nie małą rewolucję związaną z wdrożeniem i efektywnym wykorzystaniem narzędzi cyfrowych w pracy. Przedsiębiorstwo poszukiwało partnera, który pomógłby im kompleksowo zająć się nie tylko wdrożeniem, ale również szkoleniami z zakresu pozyskanych narzędzi. Sprawdź, czy sprostaliśmy temu wyzwaniu!
Kluczowe wyzwania
\ Jakie wyzwania postawiła przed nami POLON-ALFA S.A.?

W toku naszych rozmów z przedstawicielami firmy rozpoznaliśmy potrzebę wdrożenia różnorodnych licencji Microsoft 365, jak i przeszkolenia zespołu z ich zakresu. Celem tych działań było nie tylko zapewnienie dostępu do nowoczesnych narzędzi biurowych, ale również wyposażenie zespołu w umiejętności ich efektywnego wykorzystania. 

Opracowanie podejścia i
przyjęte rozwiązania
\ Jakie rozwiązania zaproponowaliśmy?

W firmie POLON-ALFA S.A. zrealizowaliśmy szereg szkoleń z zakresu narzędzi Microsoft, w tym Outlook, To Do, Planner i OneDrive, aby zwiększyć umiejętności pracowników w efektywnym ich wykorzystaniu. Wdrożyliśmy także system ticketowania, zapewniając efektywną organizację zgłoszeń i zapytań. Ponadto, zapewniliśmy firmie i jej pracownikom stałe wsparcie techniczne dotyczące rozwiązań Microsoft, gwarantując bieżącą pomoc i doradztwo 

Wynik współpracy
\ Jakie są rezultaty implementacji rozwiązań Microsoft 365 w POLON-ALFA S.A.?
  • Lepsza organizacja zgłoszeń i zapytań  

Dzięki wprowadzeniu systemu ticketowania, zgłoszenia i zapytania które przyjdą na skrzynki Polon-Alfa zostają zebrane w jednym miejscu. Usprawni to komunikację oraz pomoże pracownikom w priorytetyzacji ich zadań.   

  • Efektywne wykorzystanie zasobów firmy  

Dedykowane szkolenia z zakresu obsługi narzędzi Microsoft pozwolą idealnie dopasować proponowane rozwiązania do specyfiki pracy każdego członka zespołu. Dzięki temu zwiększona zostanie efektywność wykonywania zadań.  

  • Zapewnienie pomocy w razie potrzeby  

Otoczenie opieką zespołu Polon-Alfa po zakończonym projekcie stało się naszym priorytetem. Pracownicy mogą liczyć na wsparcie techniczne i pomoc naszych ekspertów każdorazowo w przypadku ewentualnych problemów z obsługą narzędzi Microsoftu.  

Firma POLON-ALFA S.A., założona w 1956 roku, jest wiodącym polskim producentem systemów sygnalizacji pożarowej i aparatury dozymetrycznej. Innowacyjność, indywidualne podejście oraz certyfikat ISO 9001 czynią ją kluczowym graczem na rynku.
PROJEKT W 3 SŁOWACH
\ Wyzwanie

Stanęliśmy przed wyzwaniem wdrożenia usług Microsoft 365, które obejmowało zarówno zakup różnorodnych licencji, jak i organizację szkoleń dla pracowników.  

\ Rozwiązanie

Przeprowadziliśmy szkolenia z posiadanych w firmie narzędzi oraz wdrożyliśmy system ticketowania. Zapewniliśmy także stałe wsparcie techniczne. 

\ Wynik 

Nasze działania pomogły pracownikom w optymalizacji ich pracy oraz podniesieniu kompetencji związanych z obsługą narzędzi cyfrowych.  

Szkolenia zostały zorganizowane w sposób sprawny i profesjonalny. Treść wykładów była wysokiej jakości, a prowadzący kompetentni i doświadczeni. Szkolenia były organizacyjnie dostosowane do naszych wymogów, w tym do wymaganej metody zapisów przez ponad 100 pracowników na każde wydarzenie.
Firma była elastyczna i sprawnie korygowała treść szkolenia do naszych wytycznych. Zbudowane zaufanie pozwoliło nawiązać współpracę także na innych polach.
Zdecydowanie polecamy firmę Alterity sp. z o.o. jako rzetelnego i profesjonalnego partnera w zakresie szkoleń z oprogramowania Microsoft 365.
Pytania?
Skontaktuj się z nami
Porozmawiajmy!
Zaciekawiła Cię któraś z historii naszych klientów? Chcesz osiągnąć podobne efekty?
Umów się na bezpłatną konsultacje i dowiedz się co możemy dla Ciebie zrobić