Rebranding, który przechodziła firma, wymagał przeprowadzenia szeregu zmian obejmujących m. in. konfigurację nowego serwera pocztowego, migrację skrzynek czy integrację domeny Internetowej. Jednym z najważniejszych punktów współpracy stało się odpowiednie zabezpieczenie dokumentów przechowywanych w chmurze kancelarii.
W APOGADO wdrożyliśmy rozwiązania Microsoft, które umożliwiły przygotowanie firmy na jej cyfryzację. Stworzenie w chmurze tożsamości dla wszystkich użytkowników oraz usystematyzowanie nazewnictwa kont oraz skrzynek stanowiło najważniejszy element naszej współpracy. W oparciu o SharePoint utworzyliśmy firmowy intranet wraz ze specyfikacją dostępu do dokumentów, co wpłynęło na bezpieczeństwo ich obiegu w APOGADO.
Wdrożenie narzędzia Exchange Online pozwoliło APOGADO na usystematyzowanie nazewnictwa kont pracowników, co pozytywnie wpłynęło na wizerunek firmy oraz kontakty z klientami.
Z uwagi na specyfikę branży, w której działa APOGADO, ważnym aspektem naszej współpracy stało się bezpieczeństwo obiegu firmowych dokumentów. Stworzenie chronionego intranetu pozwoliło na zabezpieczenie wszystkich plików przechowywanych w usłudze SharePoint Online. Dzięki temu pracownicy firmy mogą bez przeszkód korzystać z narzędzi chmurowych w swojej organizacji.
Firma APOGADO potrzebowała pomocy w cyfrowych rozwiązaniach niezbędnych do przeprowadzenia rebrandingu przedsiębiorstwa.
Wdrożyliśmy narzędzia Microsoft 365, co pozwoliło na cyfryzację firmy, uporządkowanie kont, skrzynek i intranetu. Dzięki temu poprawiliśmy komunikację z klientami oraz zabezpieczyliśmy obieg dokumentów.
Implementacja Microsoft 365 zapewniła bezpieczny obieg dokumentów oraz uporządkowanie firmowych skrzynek.