Podczas wielu spotkań konsultacyjnych z naszymi ekspertami udało nam się zidentyfikować wszystkie obszary wymagające usprawnienia w tej organizacji. Dzięki ścisłej współpracy z przedstawicielami kancelarii dowiedzieliśmy się, że koniecznym jest zapoznanie całego zespołu z narzędziami Microsoft 365 oraz wdrożenie odpowiedniej infrastruktury pozwalającej na zabezpieczenie obiegu dokumentów w firmie.
Początkowo zapewniliśmy wszystkim pracownikom niezbędne dla nich szkolenia z rozwiązań Microsoft 365, które miały zostać wdrożone do ich organizacji. Kolejnym etapem naszej współpracy stało się wdrożenie SharePointa, który pozwolił wprowadzić w firmie szereg zmian związanych z bezpieczeństwem przechowywania oraz obiegu wrażliwych dokumentów. Stworzenie i zabezpieczenie niezbędnych witryn w tej usłudze stało się kluczem do późniejszego sukcesu naszej współpracy. W toku przeprowadzonych zmian wspólnie z przedstawicielami firmy zdecydowaliśmy również o wdrożeniu licencji Microsoft 365 Business Premium, która stała się świetną odpowiedzią na rosnące potrzeby zabezpieczeń kluczowych plików z wrażliwymi danymi w firmie.
Wdrożenie licencji Microsoft 365 Business Premium pozwoliło firmie na podniesienie jakości zabezpieczeń dokumentów. W toku zmian technologicznych, cyberbezpieczeństwo w cyfrowej kancelarii jest priorytetem, którego bezwzględnie należy się trzymać. Zaoferowana licencja spełniła wszystkie oczekiwania, jakie stawiała przed nią ta organizacja.
Obieg dokumentów w kancelarii prawnej stanowi jedno z najważniejszych zadań, z którymi każdego dnia mierzą się pracownicy. Dzięki wdrożeniu SharePointa, mogą oni bez przeszkód współpracować w cyberbezpiecznym środowisku, które pozwala na płynne udostępnianie i przechowywanie dokumentów organizacji.
Decyzja o wdrożeniu w firmie odpowiednich narzędzi stanowi jedynie początek ważnego i długiego procesu. Szczególnie istotne w tej kwestii jest przeszkolenie pracowników i pokazanie im, jak zaproponowane rozwiązania mogą usprawnić ich codzienną pracę. Dzięki temu każdy z nich mógł szczegółowo przeanalizować zmiany, które zaszły w firmie oraz dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystać posiadane narzędzia.
Stanęliśmy przed wyzwaniem zidentyfikowania potrzeb PUTZ Kancelarii Prawnej oraz dobrania odpowiednich rozwiązań do specyfiki przedsiębiorstwa.
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników oraz wdrożenie odpowiedniej licencji pomogło nam sprostać oczekiwaniom stawianym przez przedstawicieli kancelarii.
Dzięki zaangażowaniu oraz zaufaniu, pracownicy kancelarii mogą obecnie cieszyć się cyberbezpiecznym obiegiem dokumentów oraz znacznym ułatwieniem swojej codziennej pracy, co zawdzięczają dedykowanym szkoleniom.