Firma potrzebowała pełnego przeszkolenia swoich pracowników z obsługi posiadanych narzędzi Microsoft 365. Przedstawicielom przedsiębiorstwa zależało na tym, by wszyscy wykorzystywali w nim pełnie potencjału płynącą z wdrożonych rozwiązań cyfrowych. Celem naszych spotkań miały stać się zatem dedykowane szkolenia dla pracowników przedsiębiorstwa. W toku kolejnych rozmów dowiedzieliśmy się również, że Pol-Agent rozważał zmianę dotychczasowego licencjonowania produktów Microsoft.
Odpowiadając na indywidualne potrzeby firmy Pol-Agent, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie serii szkoleń dotyczących narzędzi Microsoft 365. Przeszkoliliśmy ponad 80 osób z funkcji m. in. Plannera, SharePointa czy Teamsa. Szczegółowo omówiliśmy również możliwe scenariusze automatyzacji przy wykorzystaniu narzędzia Power Automate. Długo rozmawialiśmy również na temat cyberbezpieczeństwa, możliwych zagrożeń i ich zapobieganiu. Każda sesja szkoleniowa zakończona była serią pytań od pracowników, na które otrzymywali błyskawicznie odpowiedzi.
Wdrożenie w firmie rozwiązań ułatwiających wewnętrzną komunikację przyniosło świetne rezultaty. Pracownicy, dzięki intuicyjnym narzędziom, mogą swobodnie wymieniać się wiadomościami, rozmawiać czy współpracować w plikach w czasie rzeczywistym.
Dzięki dedykowanym szkoleniom dopasowanym do potrzeb przedsiębiorstwa pracownicy mogą efektywnie wykorzystać posiadane w firmie zasoby narzędzi. Nasi eksperci podczas sesji Q&A wieńczącej każdy blok szkoleń odpowiedzieli na wszystkie pytania pracowników, rozwiewając przy tym wszelkie wątpliwości dotyczące obsługi i wykorzystania narzędzi Microsoft w tym przedsiębiorstwie.
Nie ma lepszego sposobu na to, by swobodnie współpracować podczas zadań czy projektów, niż współpracowanie w czasie rzeczywistym w dokumencie. Takie rozwiązanie stało się możliwe dzięki wdrożeniu narzędzi Microsoft 365 do firmy Pol-Agent. Pracownicy zyskali przestrzeń, w której z łatwością mogą wspólnie podejmować kolejne wyzwania, które spotkają na swojej zawodowej ścieżce.
Przeszkolenie zespołu z zakresu obsługi narzędzi Microsoft 365 dostępnych w firmie.
Zorganizowanie serii szkoleń, podczas których pracownicy mogli zadawać pytania i uczyć się tego, jak efektywnie wykorzystywać posiadane w firmie narzędzia.
Szkolenia pozwoliły pracownikom na efektywniejszą współpracę wewnątrz zespołu oraz sprawniejsze wykorzystywanie wdrożonych narzędzi w codziennej pracy.