Grupa Wilmar chciała podnieść poziom bezpieczeństwa swoich firmowych skrzynek. Ta myśl stała się priorytetem podczas naszych wspólnych działań. Dodatkowo, dzięki dogłębnemu zbadaniu specyfiki i potrzeb przedsiębiorstwa, dowiedzieliśmy się, że Grupa Wilmar potrzebuje również możliwości zarządzania wspólnymi kalendarzami oraz dokumentami firmowymi. Podczas rozmowy z przedstawicielami firmy odkryliśmy, że potrzebują oni również narzędzi ułatwiających zbieranie danych.
Aby sprostać wyzwaniom stawianym przez Grupa Wilmar, podzieliliśmy całość naszego procesu na kilka części. W pierwszej z nich zaproponowaliśmy firmie uruchomienie wdrożenie narzędzi Exchange Online, Microsoft Forms oraz SharePoint. Następnie przeszliśmy do przeprowadzenia cyklu szkoleń dla pracowników i managerów z zakresu funkcji i możliwości posiadanych przez nich narzędzi Microsoft. Spotkaliśmy się również z wybranymi działami i grupami roboczymi, które szczególnie potrzebowały wsparcia.
Pomogliśmy przygotować firmowego SharePointa nie tylko do łatwiejszego obiegu dokumentów, ale również do pozyskiwania różnego rodzaju danych niezbędnych do dalszej pracy. Skupiliśmy się również na bezpieczeństwie danych przechowywanych przez Grupę Wilmar w tej usłudze.
Odpowiadając na potrzeby firmy, z powodzeniem skonfigurowaliśmy służbowe skrzynki dla pracowników Grupy Wilmar.
Grupa Wilmar potrzebowała pomocy w doborze odpowiedniego narzędzia do pozyskiwania danych. W tej sytuacji zdecydowaliśmy się na wdrożenie Microsoft Forms, który w prosty sposób umożliwia tworzenie autorskich ankiet. Dzięki temu pracownicy szybko mogą zebrać potrzebne im do pracy dane.
Nasza współpraca objęła również cykl szkoleń, które miały pomóc pracownikom w pełnym wykorzystaniu potencjału wdrożonych w firmie narzędzi. Przeprowadzonym sesjom pytań i odpowiedzi, a także konsultacji dla wybranych grup pracowników, pomogliśmy Grupie Wilmar osiągnąć zamierzony cel.
Zwiększenie bezpieczeństwa maili, kalendarzy i dokumentów oraz wprowadzenie łatwego w obsłudze narzędzia do zbierania danych.
Zabezpieczenie i poprawa komunikacji z wykorzystaniem wdrożonych narzędzi Microsoft 365.
Wdrożenie Microsoft 365 poprawiło komunikację, obieg dokumentów oraz zmieniło sposób pozyskiwania danych w firmie. Dedykowane szkolenia podniosły kompetencje zespołu z zakresu zaimplementowanych rozwiązań.