Jak stworzyć witrynę w SharePoint Online? 

Autor
Mateusz Puchalski
Opublikowano
Jak stworzyć witrynę w SharePoint Online? 

SharePoint Online to zaawansowana platforma współpracy oferowana przez Microsoft, zaprojektowana, aby pomóc organizacjom i firmom zarządzać treścią, udostępniać ją i tym samym usprawniać przepływ pracy oraz zwiększać produktywność zespołu. Utworzenie nowej witryny w tej usłudze jest podstawowym krokiem, by w pełni wykorzystać jej możliwości. 

 

Jak utworzyć nową witrynę w SharePoint Online? Poradnik krok po kroku

●   Uruchom usługę SharePoint Online.

●   Z lewego górnego rogu wybierz „+ Utwórz witrynę”.

●   W nowym oknie otrzymasz możliwość utworzenia:

●   witryny zespołu, gdzie możesz podzielić się prywatną przestrzenią do współpracy;

●   witryny do komunikacji, na której możesz udostępniać informacje czy kalendaria, angażując tysiące przeglądających.

 

W naszym wypadku, tworząc przestrzeń dla współpracowników konkretnego działu czy osób zaangażowanych w dany projekt, wybieramy witrynę zespołu.

●   Nadaj nazwę witryny, np. „Praca z marketingiem”.

●   Zobaczysz automatycznie utworzony adres e-mail grupy oraz adres witryny. Możesz dodać jej opis (np. „praca nad materiałami marketingowymi do projektu x”), wybrać język, a także zmienić ustawienia prywatności (czy tylko członkowie grupy będą posiadali do niej dostęp, czy też każdy użytkownik organizacji).

●   Zatwierdź „Dalej”.

●   W kolejnym kroku zajmiesz się dodawaniem członków do witryny. Zacznij wpisywać imię i nazwisko konkretnej osoby z Twojej organizacji i wybierz ją z rozwijanej listy.

●   Przy każdym nowym członku grupy możesz skorzystać z „\/” przy imieniu, żeby nadać mu uprawnienia: członek (będzie mógł wyświetlać treści) lub właściciel (może edytować całą zawartość witryny, a także ją usunąć).

●   Zatwierdź „Zakończ”.

 

Twoja nowa witryna w SharePoint Online jest już gotowa do użycia. Możesz rozpocząć dodawanie treści, współpracę z członkami zespołu oraz dostosowanie strony do konkretnych potrzeb. Skorzystaj z opcji „Edytuj” w prawym górnym rogu ekranu. Tym sposobem dodasz do strony nowe zakładki, linki i materiały lub edytować aktualne.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach narzędzi do pracy zdalnej? Koniecznie skontaktuj się z nami! Nasi eksperci chętnie pokażą Ci nie tylko kolejne zastosowania SharePoint, ale również zaprezentują inne, ciekawe narzędzia uławiające pracę zdalną.

Powiązane artykuły
Jak nadać uprawnienia do witryny w Microsoft SharePoint? 
Najnowsze artykuły Tutoriale Microsoft 365
Jak nadać uprawnienia do witryny w Microsoft SharePoint? 
Intranet firmowy w Microsoft SharePoint – czym jest i do czego służy 
Aplikacje Microsoft 365 Najnowsze artykuły
Intranet firmowy w Microsoft SharePoint – czym jest i do czego służy 
Następny artykuł
Bezpłatna konsultacja Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą

    Bezpłatna konsultacja