Jak wysłać wiadomość z opóźnieniem w Outlook?

Autor
Karolina Ossolińska
Opublikowano
Jak wysłać wiadomość z opóźnieniem w Outlook?

Chcesz wyglądać profesjonalnie w oczach klientów i wraz z rozpoczęciem dnia pracy wysłać do nich umówioną na konkretną godzinę wiadomość? A może chcesz mieć też pewność, że  że e-mail zostanie dostarczony do odbiorcy w najbardziej dogodnym dla niego momencie? W takich sytuacjach warto skorzystać z opcji planowania wiadomości w Microsoft Outlook!

Planowanie wiadomości jest konieczne, gdy kontaktujesz się z klientami zagranicznymi. Przy tym należy wziąć pod uwagę różne strefy czasowe i wysyłkę wiadomości w godzinach pracy odbiorcy. Ważne jest również dostarczanie wiadomości w najbardziej strategicznych dniach tygodni lub godzinach. Warto zwrócić na to uwagę ze względu na utrzymanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym swoich współpracowników, nie zasypując ich e-mailami w środku nocy. 

 

Jak zaplanować i wysłać z opóźnieniem wiadomość za pomocą Outlook Online? 

     ●   Otwórz Outlook Online. 

     ●   Z górnego paska wybierz “Nowa wiadomość”. 

     ●   Wpisz odbiorcę, temat oraz treść e-maila. 

     ●   Nad wiadomością, obok przycisku “Wyślij”, wybierz ikonę strzałki w dół. 

     ●   Z rozwiniętego menu kliknij “Zaplanuj wysyłanie”. 

 

W nowym oknie ustaw konkretny dzień tygodnia oraz godzinę, o jakiej Twoja wiadomość będzie wysłana odbiorcy. Narzędzie pozwala Ci wybrać jedną z proponowanych opcji. Za pomocą przycisku “Czas niestandardowy” możesz je dostosować według własnych potrzeb. Możesz też wpisać godzinę wysłania ręcznie. 

Dopóki Outlook nie wyśle Twoich wiadomości, znajdziesz je w katalogu “Wersje robocze”. Po wyborze zaplanowanego e-maila zobaczysz w jego nagłówku przyszłą datę wysyłki. Klikając strzałkę w prawym górnym rogu danej wiadomości masz również możliwość zmodyfikowania treści, usunięcia jej, zaplanowania wysyłki na inny termin lub dostarczenia jej do adresata natychmiast.  Jeśli masz dodatkowe pytania związane z narzędziami Microsoft, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Powiązane artykuły
Automatyzacja procesów biurowych – sposób na efektywność!
Najnowsze artykuły Zastosowania Microsoft 365
Automatyzacja procesów biurowych – sposób na efektywność!
Co zrobić, żeby zyskać więcej czasu?
Zastosowania Microsoft 365
Co zrobić, żeby zyskać więcej czasu?
Następny artykuł
Bezpłatna konsultacja Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą

    Bezpłatna konsultacja