Jakie obszary może usprawnić Microsoft Dynamics 365?

Autor
Karolina Ossolińska
Opublikowano
Jakie obszary może usprawnić Microsoft Dynamics 365?

Im większa firma, tym zarządzanie działami, finansami, projektami i zasobami staje się coraz trudniejsze. Możesz jednak osiągnąć lepszą efektywność operacyjną oraz zapewnić wyjątkową obsługę klientów dzięki Microsoft Dynamics 365. Jest to zestaw inteligentnych aplikacji biznesowych, które z pewnością przydadzą się w niejednej firmie.  

 

Czym jest Microsoft Dynamics 365?

Produkt firmy Microsoft obejmuje funkcjonalności połączonych systemów CRM i ERP, dzięki czemu wspiera komunikację z otoczeniem biznesowym oraz pomaga w organizacji procesów dotyczących obsługi klienta, sprzedaży czy zarządzania projektami i finansami. Microsoft Dynamics 365 da się zintegrować z aplikacjami z otoczenia biznesowego, lecz umożliwia także tworzenie własnych rozwiązań. Licencja uwzględnia szkielet aplikacji, w skład którego wchodzą obsługa bazy danych, uprawnień i zabezpieczeń. Tworzenie reguł biznesowych odbywa się za pomocą graficznego edytora. Microsoft Dynamics 365 można nabyć w planie podstawowym lub rozszerzonym.  

 

Moduły Dynamics 365 

Poszczególne moduły, które tutaj znajdziesz, są do kupienia oddzielnie lub w jednym wspólnym pakiecie: 

     ●   Sprzedaż – dzięki temu modułowi możesz zautomatyzować procesy sprzedaży, analizować dane czy zarządzać bazą klientów. Bez problemu sprawdzisz, którzy klienci mogą przynieść najwięcej korzyści, a z pomocą analiz i raportów Power BI stworzysz strategię sprzedaży i zaplanujesz zadania w projekcie.  

     ●   Obsługa klienta – służy do zarządzania danymi i udostępniania informacji osobom korzystającym z twoich usług. Możesz swoim klientom przekazywać ofertę oraz informacje ze spotkań. Jest to również miejsce, które gromadzi informacje takie jak dane sprzedażowe czy profile zawodowe osób wybierających twoje produkty lub usługi. 

     ●   Obsługa terenowa – służy do organizowania wezwania serwisowego poprzez planowanie i zarządzanie zasobami.  

     ●   Usługi – to moduł Microsoft Dynamics 365 do zarządzania ilością czasu, planowania spotkań i zarządzania nimi oraz raportowania zdarzeń. Możesz też wysyłać swoim pracownikom informacje o spotkaniu czy klientach. Znajdziesz tu również mapy i wizualizacje. 

     ●   Zarządzanie projektami – jak sama nazwa wskazuje, jest to moduł do optymalizacji i zarządzania projektami poprzez narzędzia do automatyzacji prac grupowych i podglądu relacji z klientami. 

 

Procesy Microsoft Dynamics 365 

Jest to zestaw narzędzi ERP do zarządzania kilkoma obszarami. Pierwszy z nich to Produkcja i Łańcuch Dostaw, który pozwala na wgląd w połączone systemy sprzedaży, marketingu i dystrybucji. Kolejny moduł to Sprzedaż i Handel. Dzięki niemu handlowcy mają pełne informacje o klientach i produktach. Do tego ułatwiona jest obsługa klienta. Moduł Finanse służy do kontroli oraz optymalizacji wydatków na podstawie zebranych analiz i raportów. Dynamics 365 zawiera również narzędzia Microsoft PowerApps do tworzenia aplikacji mobilnych bez użycia kodu  oraz Microsoft Flow do automatyzacji przepływów pracy między poszczególnymi aplikacjami i synchronizacji plików.  

Powiązane artykuły
Microsoft 365 dla dużych firm 
Najnowsze artykuły Zastosowania Microsoft 365
Microsoft 365 dla dużych firm 
Automatyczne wysyłanie wiadomości w Power Automate
Najnowsze artykuły Tutoriale Microsoft 365
Automatyczne wysyłanie wiadomości w Power Automate
Następny artykuł
Bezpłatna konsultacja Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą

    Bezpłatna konsultacja