Pasek nawigacji w narzędziu Outlook zazwyczaj znajdował się w dolnym rogu interfejsu. Po ostatnich zmianach i wprowadzeniu nowej wersji tego wszechstronnego narzędzia, mogłeś odkryć, że pasek pojawił się po lewej stronie ekranu. Jeśli otworzyłeś Microsoft Outlook i przeraził Cię jego nowy wygląd – nie martw się. Przyzwyczajenie do zmian może zająć trochę czasu, jednak nie musisz zgadzać się na każdą z nich i rezygnować ze swoich nawyków. Najważniejszym krokiem, który pomoże Ci przywrócić znajomy interfejs użytkownika, jest przeniesienie paska nawigacji, który w nowym Microsoft Outlook pojawił się pionowo z lewej strony ekranu. Jak zatem przenieść go z powrotem na dół?
Co może zaskoczyć Cię w nowym Outlooku?
W nowej wersji Microsoft Outlook pasek nawigacji, który zawiera kalendarz, wiadomości czy zadania, jest przeniesiony z dołu ekranu do jego lewej krawędzi. Microsoft tłumaczy to unifikacją wszystkich swoich aplikacji w obrębie Microsoft 365. Jeżeli jednak jesteś przyzwyczajony do paska nawigacji umieszczonego na dole ekranu, możesz łatwo przywrócić go do poprzedniej, bardziej intuicyjnej wersji.
Jak przenieść pasek nawigacji w Microsoft Outlook z boku ekranu na dół?
● Otwórz Microsoft Outlook w wersji na pulpit.
● Z górnego paska wybierz opcję Plik.
● W lewym dolnym rogu kliknij Opcje.
● W nowym oknie “opcji programu Outlook” wybierz Zaawansowane.
● Znajdź zakładkę “Okienka programu Outlook” i odznacz opcję “Pokaż aplikację w Outlook”.
● Zatwierdź “Ok”.
● Żeby zapisać zmiany, powinieneś ponownie uruchomić narzędzie.
Po ponownym otwarciu Microsoft Outlook pasek nawigacji powinien znajdować się już na dole okna. Dokładnie tak samo, jak jak miało to miejsce w poprzedniej wersji tego narzędzia. Jeśli Twój pasek nawigacji nie powrócił na dół, możesz wykonać proponowane wcześniej kroki ponownie.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące narzędzi Microsoft 365, umów się już teraz na bezpłatną konsultację. Chętnie wyjaśnimy Ci ich działanie i rozwiejemy wszelkie wątpliwości dotyczące korzystania z nich.