Zapraszamy na kolejny webinar, który tym razem przygotowaliśmy z myślą zarówno o przedsiębiorcach, jak i pracownikach z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Tym razem przejrzymy się przyczynom złego zarządzania oraz pokażemy sposoby na poradzenie sobie z nimi. W trakcie webinaru:
🔹 pokazaliśmy jak pracować nad wspólnym dokumentem, plikiem lub notatką bez konieczności przebywania w tym samym miejscu (za to za pomocą aplikacji mobilnej i dyktowania)
🔹 zaprezentowaliśmy jak przy użyciu prostych (często bezpłatnych lub bardzo tanich) rozwiązań zarządzać zadaniami (np. integracja Outlooka z OneNote)
🔹 pokazaliśmy jak lepiej wykorzystać swój kalendarz do planowania spotkań i terminów dla siebie i innych (wraz z ustawieniem przypomnień oraz przydatnymi modyfikacjami)
🔹 zdradziliśmy patenty jak zarządzać projektami i zaangażowaniem poszczególnych osób (pokażemy m.in. jak tworzyć zespoły i kanały w Microsoft Teams oraz jak wspólnie pracować nad ich zawartością)
Webinar prowadził duet ekspertów z Alterity.pl: Olaf Leśniak oraz Mateusz Puchalski i jego zapis możesz obejrzeć tutaj: